Klikni ovde za pomoć kod unosa

POMOĆ KOD PITANJA

Na sva pitanja koja ti Lidder postavlja možeš odgovoriti pozitivno ili negativno. Pozitivan odgovor daješ pritiskom na tastere: *, D i Y, ili DESNIM ("expert mod" mora biti uključen u opcijama za operatera) klikom miša na tekst pitanja, dok negativan odgovor daješ pritiskom na tastere: ENTER i N, ili LEVIM ("expert mod" mora biti uključen u opcijama za operatera) klikom miša na tekst pitanja.

Pitanje "Povrat?" je pitanje koje se najčešće postavlja u Lidderu. Ukoiliko si ušao u opciju menija NOVI POSLOVI / MALOPRODAJA / ULAZ U MP, biće ti postavljeno pitanje "Povrat?" na koje možeš odgovoriti pozitivno, ukoliko želiš da napraviš storno zaduženje maloprodajnog objekta, tj. da vratiš robu dobavljaču ili u svoj VP magacin, ili negativno, ukoliko želiš da uneseš maloprodajnu robu iz svog VP magacina ili direktno od dobavljača. Drugo pitanje koje Lidder često postavlja je "Pregled analitike?", pa ćemo dati još jedan primer: Ukoliko si ušao u opciju menija PREGLED / STANJA KONTA i odabrao, na primer konto 1320, biće ti postavljeno pitanje "Pregled analitike?", na koje možeš odgovoriti pozitivno, ukoliko želiš da vidiš analitiku odabranog artikla, ili negativno, ukoliko te zanima samo sintetika konta.
Na sva pitanja koja ti Lidder postavi možeš odgovoriti na gore opisan način (pozitivno ili negativno), a prethodna dva primera samo objašnjavaju kako Lidder radi u odnosu na njihov odgovor.